lördag 28 april 2012

Rapunzel tårta nr 2

Dotterns bästa kompis ville också ha en Rapunzel tårta till sitt barnkalas och hennes mamma frågade ifall jag ville göra den. Såklart jag ville! Roligt att få göra en tårta med samma tema men göra den annorlunda. Måste nog faktiskt säga att detta är en av de tårtor jag är mest nöjd med. Men så gillar jag rosa, lila, vitt som färgkombo också!


Det blev ytterligare en tårta med hallongrädde och glasskräm, spacklad med creme cheese frosting. Locket samt dekorationer är av Mmf. Denna gången köpte jag riktig gele till oblaten och det blev mycket bättre. Klippte till den lite också för jag tyckte den var för stor. De små rosorna runt om oblaten är spritsade med vanilj & marshmallow frosting som jag färgat rosa och lila.


Hoppas du hade ett trevligt kalas och att du gillade din tårta kära lilla Jonna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar