lördag 21 juli 2012

Längesedan nu....

Det var väldigt, väldigt längesedan jag scrappade men efter ett infall satt jag o Tina en stor del av kvällen nu i veckan o pysslade o hade oss, hade nästan glömt hur roligt det var. Igår rensade jag bland alla mina papper, så roligt att få i ordning. De spillbitar jag kastade i papperskorgen kom dottern och hennes kompis o plockade upp igen, de tyckte inte jag fick slänga dem vackra papperna, haha!

Idag blev det ännu mer scrappande, fick använt en massa udda spillbitar, så nu är det rensat ytterligare bland alla papperna. Här kommer varje fall 2 av de 3 jag gjorde på Tinas o min pysselkväll.


Älskar denna bilden o LO:en blev jag väldigt nöjd med oxå, enkel med fina naturfärger men ändå väldigt effektfull. 


Dessa bilderna är från nu i Juni när vi var i Göteborg, där jag och min systerdotter åkte Uppskjutet, efter en del övervägande. Jag var väldigt orolig över att jag skulle bli illamående och dålig eftersom jag lätt blir det. Som tur var blev jag inte det, det kittlade väldigt i magen däremot och får jag välja åker jag hellre denna flera ggr än en tur i berg och dalbanan. Tyckte dessa 2 bilderna gjorde sig ganska bra för en LO, första bilden visar väntan på att bli uppskjutna o den andra ser man hur vi skrikande är på väg uppåt!

1 kommentar:

  1. ja så mysigt vi hade det!!! det får vi göra om snart igen! Superfina lo!

    SvaraRadera