fredag 11 november 2011

Kan man kalla dem Cake pops???

Fick ett ryck och ville testa på trenden med cake pops, de ser ju så goda ut, precis som små slickepinnar, en lagom munsbit med andra ord. Kvällen innan vårt Halloween party gjorde jag vanliga chokladbollar som jag ställde in i frysen, sen smälte jag både mörk choklad och vit choklad över vattenbad. Doppade och dekorerade, de med vit choklad ramlade nästan av så de fick jag ställa ner istället. Detta var lite roligt så det får jag nog testa fler gånger.



Det roliga var att jag och Tina hade samma tanke för när hon kom till mig hade hon oxå gjort chokladbollar som hon hade med sig. Hon hade inte satt dem på pinnat men hon hade rullat dem i vitt och orange kokos. De var jättegoda, tyckte faktiskt dem var godare än mina pinnar!!! De får hamna under detta inlägg med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar