tisdag 13 december 2011

En underbar födelsedag!!!



Jag fick en underbar födelsedag i fredags med MASSOR av överraskningar, det blev en dag jag sent kommer glömma. Bland annat hade min underbara sambo ordnat ett överraskningskalas med hela släkten och goda vänner när jag kom hem från jobb, inte väntat och jag blev ganska chockad får jag säga.

Lite presenter blev det oxå och dem ovanför är några av dem. Sambon hade köpt en hel verktygslåda full med saker till baket, gissa om jag blev lycklig. Dessutom tyckte han att jag skulle ha ngt att transportera mina muffins i, man kan även ta ut muffins hållarna och transportera en tårta, kanon. Sen blev det både Leilas Piece of Cake, som jag spanat på ett tag och hennes nyaste Hello Cupcake, upplagt för BAK med andra ord, jippi.

Lite roligt var att under allt baksnack som blev ville min svåger plötsligt att jag skulle baka två tårtor till honom, så i denna stund är de på gång, jättekul. Bilder kommer sen, om det blir några bra tårtor dvs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar