tisdag 27 december 2011

Rump & bröst pepparkakor - en utmaning

Min svärfar skickade en liten bild till mig med pepparkakor bakade och dekorerade som rumpor och bröst. Han undrade (på skoj då alltså) om han kunde få sådana bakade till sig nu till jul. Eftersom jag inte är sen att anta en utmaning och speciellt inte till min kära svärfar som jag gillar att kiva lite extra med =) så tänkte jag att visst kunde han få sådana till jul. Så när barnen och deras kompisar bakade pepparkakor här hemma dagarna innan jul gjorde jag dessa snygga pepparkakor som jag sedan dekorerade efter inspiration från bilden jag fått av honom. Det blev både bröst och rumpor om vartannat, dessa lade jag sedan i en söt lite burk och gav till honom på julafton. Han blev nog ganska förvånad när han öppnade burken för han hade ju bara skojat men där fick han så han teg o roligt var det, så GOD JUL ännu en gång kära svärfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar